UNIBANK

  •  
  •  

RIA

 

Ce este necesar pentru primirea transferului?

  • Să vă adresaţi în subdiviziunile UNIBANK;
  • Să prezentaţi buletinul de identitate;
  • Să numiţi codul unic atribuit transferului bănesc;
  • Să primiţi numerarul bănesc, în conformitate cu suma şi valuta, indicată în Cererea de primire a transferului bănesc

Important să ştiţi!

UNIBANK nu reţine nici un comision pentru transfer de la beneficiarul transferului.
Transferurile băneşti se achită doar cu mijloace băneşti în numerar
 
 

Ce este necesar pentru expedierea transferului?

  • Să vă adresaţi în subdiviziunile UNIBANK;
  • Să prezentaţi buletinul de identitate;
  • Să spuneţi numele şi prenumele beneficiarului şi suma transferului bănesc;
  • Să depuneţi suma transferului şi a comisionului conform tarifelor sistemului;
  • Să alegeţi ţara în care doriţi să transferaţi banii;
  • Să primiţi formularul cu numărul de control al transferului bănesc;
  • Să comunicaţi beneficiarului numărul de control al transferului

Extinderea geografică

Puteţi să primiţi sau să expediaţi un transfer în unul din cele 110 000 puncte de deservire ale sistemului "RIA Money Transfer” din 135 de ţări ale lumii.
 

Valuta de expediere şi achitare a transferului

Achitarea transferurilor băneşti internaţionale se efectuează în valuta transferului bănesc trimis / fie în valuta ţării destinatare a transferului.
 

Termenii 

Deja peste câteva minute după expediere mijloacele băneşti devin disponibile pentru fi primite de către beneficiarul lor.  Însă la expediere trebuie de ţinut cont de diferenţa în fusurile orare şi regimul de lucru al agenţilor Sistemului "RIA Money Transfer” în diferite regiuni.
 

Perioada de primire a transferului 

  • Transferul este valabil în sistemă timp de 21 zile sau mai mult, după care sistema automatizat îl returnează.
  • În cazul efectuării modificărilor de către expeditor în transfer, nu se achită nici un comision suplimentar.
  • Transferul bănesc, la cererea plătitorului, poate fi returnat platitorului în orice moment, cu condiţia ca transferul bănesc nu a fost eliberat beneficiarului.
  • Ordinele de plată cu statutul deschis sau neachitat în decurs de 21 zile sau mai mult, vor fi anulate de către sistema RIA şi suma integrală a transferului (suma transferată + comisionul) va fi întoarsă expeditorului.
     

Documentele de identitate sunt:

  • documentul de identitate al regimului naţional de paşapoarte (paşaport /buletin de identitate /permis de şedere permanentă etc. emis de organele autorizate ale Republicii Moldova) – pentru rezident;
  • paşaport emis de organele autorizate ale statului străin, permis de şedere provizorie emis de organele autorizate ale Republicii Moldova – pentru nerezident;
  • dacă operaţiunea se efectuează din numele altei persoane fizice, persoana fizică care efectuează în mod nemijlocit operaţiunea trebuie să prezinte pe lângă actul său de identitate şi procura legalizată în modul corespunzător. Documentele de identitate şi procura trebuie să fie prezentate în original şi să fie valabile la data prezentării acestora.
UNIBANK acceptă şi investighează plîngerile clienţilor privitor la deservirea transferurilor prin sistemă cu promptitudine, iar la plîngerile, primite sub formă scrisă comunică solicitantului despre decizia în conformitate cu cerinţele actelor normative existente.
 
Pentru informaţii suplimentare legate de sistema de transferuri “RIA Money Transfer” accesaţi www.riafinancial.com